Monday 14 April 2008

Menghitung Hari Ke Syria

2 hari lagi saya akan berangkat ke Syria. Kepada sahabat-sahabat saya, doakan kami semua selamat pergi dan selamat pulang tanpa sebarang masalah Insyaallah. Insyaallah kami akan berada di sana dalam 2 bulan lebih.


Barang-barang tak kemas lagi. Terasa macam malas nak kemas. Malas nak packing. Walaupun barang-barang yang orang sana kirim dah siap sumenye dah. Semuanya gara-gara ******* . Takpelah Allah nak ujikan. Nampaknya semua orang kat rumah ni macam tak kisah je saya dah nak bla Khamis ni. Sedih ada juga.


Mungkin hari ini baru hari Isnin. Ada 2 hari lagi tinggal. Urusan ke Bank perlu disetelkan esok selepas ambil Kak Echa dan K Farha esok pagi. Tak tahu lagi nak ambil kat KLIA atau Putrajaya. Tengoklah revealation esok pagi cane. Pokoknya saya akan berjumpa mereka.


Banyak benda dalam list nak buat ni. Sempatnya. Tapi yang pasti, besok nak wat Apple Pie. Sempat lagi tu. Nasiblaa. Yelah tadi dok cari Epal Hijau satu pasar malam. Besok kene buat jugak. Kalau tak kempunan. Credit to Asma sebab bagi resepi yang senang sangat nak buat. Orang kata campak-campak gitu.

5 comments:

Matematis Muda said...

Yang kamu menulis ni kenapa?pergilah bersiap

Shazwani Adnan said...

salam.

kenapa ko ke sana ek raihan?

Raihan Mustafa KamaL said...

To Nabil,
Memang hobinya menulis aje.
Hari ini baru nak kemas sume.

To Wani,
Membawa diri mencari ilmu dan mencari diri. Takleh bla ayat aku. Lebih kurang r.

As said...

semoga selamat-selamat semua. Heh, tak snagka end up macam ni kita, as la terutamanya. :)

Raihan Mustafa KamaL said...

Semua ada hikmahnya. As jgn sedih.