Sunday 12 August 2007

Pertemuan di KL Sentral


Ikutkan kata hati, mahu menghirup udara di luar UIA, aku ikut menemani Izzah ke perjumpaan bersama penulis-penulis Minggu Penulis remaja di KL Sentral.

Sesungguhnya perjumpaan selama 3 jam itu tidak sia-sia. Aku berpeluang berkenalan dan bersemuka dengan mereka yang terlibat di dalam dunia penulisan terutama dalam puisi dan cerpen serta novel.

Kak Ummu, Kak Hani, Nisa', Wanie, Abang Fadh, Fairus, ODE dan Azree.

Hebat sungguh mereka. Mampukah aku jadi seperti mereka?

Dapat aku membuat satu kesimpulan, dunia penulisan tidak mengenal samaada anda berada di golongan yang mana. Anda seorang wartawan. Anda seorang pelajar perubatan. Anda seorang pelajar undang-undang. Jika anda punya minat, teruskan saja.

Terima kasih kepada Izzah kerana sudi memberi peluang kepada diriku ini. Aku juga sempat mempromosikan buku Hidup 'Zero' Alasan secara tidak langsung.

P/S: Nampaknya Sabtu ini aku akan jadi peserta program yang akan dianjurkan oleh MPR di Dewan Bahasa dan Pustaka.


No comments: