Saturday 22 December 2007

Reunion FV

" Besarnya ko…” reaksi spontanku melihat seorang teman sekolahku ketika di reunion batch aku di SAMBESTARI ahad lalu. Bukanlah aku berniat hendak mengejek atau apa, tetapi memang dah membesar. Bahagia mungkin bakal pilot kita ini. Hahaha.

Anyway, memang perjumpaan itu boleh dikatakan Berjaya. Ramai rakan-rakanku kutemui setelah sekian lama tidak berjumpa untuk hampir 2 tahun lamanya. Mmm sekarang semua boleh dikatakan berjaya. Semua rakan-rakan kami yang sebatch boleh dikatakan semuanya berada di dalam institusi pendidikan. Tiada yang tersangkut. Bak kata Gg, MC kami pada hari tersebut.

Pertemuan tersebut membawa pelbagai kisah baru. Semua sibuk meng'update' cerita-cerita baru daripada rakan-rakan masing-masing. Ada yang dah bertunang. Ada yang menulis dan menerbitkan buku syair arab. Ada yang menulis buku motivasi. Semuanya dah lain. Berbeza dengan keadaan kami ketika di sekolah menengah dulu. Semua dah meningkat dewasa.

Cuma satu perkara yang tidak boleh diubah. Bila kita berkumpul bersama-sama rakan sebatch, aku rasa macam kembali semula ke zaman dulu-dulu. Zaman suka huha sana sini. Bising. Kecoh. Hahaha. Memang best r dapat jumpa kawan-kawan especially Piyah and Adi. My best member kat SAMBEST dulu. Tapi adakah aku perasan aku sudah berubah bila aku keluar dari SAMBEST? Tidak bising dan sebagainya. Usahlah Rehan. Ko hanya bermimpi. Mungkin itu yang akan orang lain cakapkan kat dirimu. Dirimu sudah dikenali dengan fi’il macam tu. Hahaha

Thanks to Fahimah Hambari a.k.a Faim for the effort to make the event succeed. I think without you, this event cannot make it. Agak susah mahu dikumpulkan batch kita ini. Tapi alhamdulillah semuanya berjalan lancer seperti yang dirancang. Lepas ni bilalah pula gathering yang seterusnya. 2 tahun lagi mungkin? Agaknya di kala itu ada yang dah kahwin. Ada yang dah bekerja. Ada yang dah habis belajar. Macam-macam. Begitu cepat masa berlalu. Sampai tak sangka kita semua sudah meningkat dewasa. Semoga member-memberku berjaya di dunia mahupun di akhirat juga.


The Boyz...

The Girlz..

Piyah, Me and Adi..

Sempat-sempat lagi...

P/S: Aku teringin sangat nak tengok video dari Asma dan Ayman.

11 comments:

Shazwani Adnan said...

salam.

Hurm.. video asma n ayman je? Hurm.. Ape pon, jeles tau korang dapat gather without 2 of us here. hopefully we can meet each other next time.

Azree MH said...

Sompat lagi promote buku tu eh... Hehe.

Raihan Mustafa KamaL said...

To Wanie,
Jgn bersedih. Insyaallah ada lagi gathering after this. 2 atau 3 tahun lagi.

To Azree,
Mestilah. Hidup Zero ALasan.

Raihan Mustafa KamaL said...

Video from Boys Over d Sea
http://www.youtube.com/watch?v=uPJYFot25MA&NR=1

Video from Girls over d sea
http://youtube.com/watch?v=2DgXk5RLeVg

Kredit to Asma..

FabulouswithAs said...

daku hanye mmpu melihat dari jauh~nmpk makin bulat2 n berisi sume...bhgie la tuh kan..haha..nxt tyme wat reunion kat air terjun ok..wat bbq ke...kui3..demand mode

Raihan Mustafa KamaL said...

Previously, video dari Jordan.

Ni dari mesir pulak.
http://www.youtube.com/watch?v=vxGaFEdpiDw

To Wanie,
Maybe korg kena wat video jugaklah dr Rusia.hehehe

Raihan Mustafa KamaL said...

To Asma,
Ko balik Malaysia. Pastu buat.AKu join je.hehhe

خديجة خليلة said...

waaa... kenapa kat morocco ni tak tahu pun? (sebab tak ambil tahu kot.. huhu)

Raihan Mustafa KamaL said...

Nak video korg gak..hehehe

buhayrah said...

baru 3 thn lebih x jumpa, mcm2 prubahan dah...raihan dah terbit buku~ congrats3x

c ya in 2 1/2 years time..insyaAllah.

Raihan Mustafa KamaL said...

Sape ye hujan?
Susah nama samaran ni..huhuhu