Monday 24 December 2007

Teman SAMBEST

Cepatnya masa berlalu. Cuti hampir seminggu ni rasa macam sekejap sangat. Aku selalu teringat cuti sampai rabu. Rupa-rupanya sampai besok je. Tapi dapat berborak dengan kawan lama, kira oklah tu. Kalau dah kat UIA tu, nak cari masa ber’online’ susahlah jawabnya.

Thanks to Asma’. Lama sih dah tak berborak dengan ko. Macam-macam cerita ko. Yang pasti aku nak stoking comel satu.

Kepada Esma, sahabat segeng ku ketika di SAMBEST, selamat ber’fly’. Belajar elok-elok kat UK tu. Bangga aku jadi kawan ko. Bilalah aku berpeluang berjumpa dengan ko lagi pas ni.

Kepada Afrah a.k.a, thanks for hearing my story. Doakanlah Along mendapat revealation dalam menghadapi cabaran hidup ni.

Nak letak gambar kekawan time sekolah menengah takdelah pulak simpanannya. Biasalah saya mana tahu pegang kamera masa dulu. Hahaha

Takpe, walaupun xda, muka korang masih lagi dalam ingatan hamba dan nama kalian ada terpahat dalam hati ini.

Wanie, Miza, Olie, Nazurah, Dija Lilah, Nad F, Nad A, Faim, Ayman and especially Yati..… Waa apsal tetiba aku teringat sama kekawan aku ni….Itulah orang kata, A friend in deed, is A friend in need. Yeke?Aku rasa ubah sikit. A friend in need is a friend in Deen. Insyallah.


"Girlz of Birunian 04"

p/S: Tadi dok cari-cari mana tau ada gambar sekolah menengah dulu. Ni je jumpa. Nanti aku cari lagi. Tak jumpa pulak.

No comments: