Friday 25 April 2008

Here I am !!

Alhamdulillah, selepas pelbagai dugaan yang datang, akhirnya kami sudah berjaya menjejakkan kaki ke Bumi Syria ini. Semoga Misiku berjaya dicapai di sini. Nanti akan diupdate lagi blog ni from time to time Insyallah.

Sementara Transit di Doha

Dimasq, Syria


Sebelum 'Muqobalah' di Maahad Idrisi. Macam Arabic Placement Test kat UIA.


Nasi Mandi = Ni utk sorang makan


Berlatarbelakangkan Dataran Syria


Aku dan Kak Aishah

Ahli Rumah 'Darus Sa'adah'

Credit to Moja & Wah. Thanks


Di Rumah Kakak2 Malaysia

P/S: Kepada sesiapa yang mesej hp, minta maaf tak dapat reply.
Kredit tak mengizinkan. Nanti saya try dapatkan no sim sini.k

8 comments:

ejard said...

owhh..tahniah da sampai kat syria..

mandi tu ko mkn kat restoran yg dkt2 dgn masjid xsiap tu ke?sedap gle mandi kat c2

FabulouswithAs said...

ejard sile bersaba..aku tau ko nak g syria kan..hak3..rehan..tahniah akhirnye smpai gak ko kt syria..

As said...

alhamdulillah akhirnya..

hmm..nak number akaun mana2 bank..sms as email ke or leave msg kat tempat yang as pasan. Orait, take care An. Kem salam kak aishah.

||syazwaniadnan|| said...

oh, saya sgt jeles!

van der shraaf said...

wah, bestnyer pegi negeri org...
saya ni dah la x penah naik flight..
x per,nanti kalau saya dah fly,saya bgtau akak, ok?
hehe...

Raihan Mustafa KamaL said...

Akhirnya dapat online...

Ejard,
Aa kat situ kot. Memamng sedap.

Asma,
Thanks. Insy kita jumpa.

To As,
Orait.

To Wani,
AKu lagi jeles ko kat Rusia.hehehe

To adik,
Result gempak. Ada peluang tu fly over d sea.

HambaAllah Yang Memakmurkan said...

nice pictures~ do post more!

||syazwaniadnan|| said...

oit2, wani mane ni anda maksudkan?
kesian daku dipinggirkan :p