Friday 7 November 2008

2 Minutes

Sedar-sedar, dah hampir sebulan blog ini tidak ber'update' kerana kekangan masa dan tanggung jawab yang dipikul sehingga tidak sempat berkongsi pandangan dan idea mengenai apa yang berlaku sekarang.

Hari boleh dikatakan baru menghabiskan exam fasa ke-2 di mana 3 paper berturut (Usul Fiqh (Arabic) 1, Constitutional Law 1 dan Family Law 1). Exam seterusnya Islamic Criminal Law (Arabic) 1 pada hari Selasa ni yang memang mencabar.

Petang tadi memang cadang nak berikan hadiah untuk diri ini. Berehat seketika melihat perkataan-perkataan di nota. Pergi berjalan melihat apa yang ada di sekeliling. Keluar berdua dengan Azwaa.

Apa yang menarik hari ini?

1) Bertemu dengan seorang yang liberal tentang agama. Pakcik teksi. Memang tak sangka perbualan dari harga meter teksi boleh sampai ke bab solat. Memang menarik sampai dapat rasa kalaulah saya tak control arguement time tu alamatnya kene tinggal tepi jalan jelah. (Menarik kisahnya nanti saya kongsikan.)

2) Dan yang paling best- sedang melihat majalah pengantin, majalah contoh-contoh gubahan hantaran, tiba-tiba terpandang sebuah novel. Eh, takkan? Tidak!!! Terus diri meninggalkan Azwa yang sedang membelek majalah tu dan......
Waa..Sambungan Buku Cinta Sang Ratu. Buku baru Ramli Awang Mursyid yang memang dinantikan. Apalagi beli dan tak sabar nak baca jap lagi.(Nak jugak tu- release tension)

Cukuplah setakat ini untuk update. More interesting articles coming next after exam. Law article will be nice and interesting. =)

Wish me luck.

2 comments:

ATEN (AtenHyukkie AllRise) said...

salam...
berbalik kpd pertanyaan ko psl aku kat mane? hehehe...
aku kat negara tercinta Malaysia...
russia tu subjek aku amik tuk elektif... huhuhu

Raihan Mustafa KamaL said...

oo ok.tulaa, x dengar ribut pon ko p rusia. tu pelik..hehehe