Thursday 21 June 2007

Warkah Buat Teman-Teman Ke Kuantan..

Bilikku,

Serdang 43300 Selangor D.E


Assalamualaikum...

Semoga kalian dalam keadaan baik dan sehat walafiat.

Kepada semua teman-temanku yang akan ke Kuantan,
Aku doakan All d Best. Jangan sia-siakan apa yang telah korang pelajari dr CFS IIUM terutama ur leadership skills n management skill. Gunakan kemahiran korg ngan sebaiknya bila kat Kuantan..tempat hujung dunia tu...Im sure org STAD would be proud of you guys...

Sahabat~,
Bila lah lagi dapat ketemu kalian...semoga suksess bakal-bakal doktor, pharmacist n sewaktu dgnnya...Dan yang penting jangan lupa utk share ilmu yang ada...

Aku memohon kemaafan jika aku ada terkasar bahasa dgn kalian. Korg memanglah kawan terbaik yang pernah aku ada. Teman di kala senang, Teman di kala kerja..Teman di kala susah...

Buat teman-teman yang akan ke Gombak...Get ready..kite jumpa minggu depan...

Buat semua,
Selamat Berjuang sehingga ke akhirnya. Berusahalah untuk menjadi insan yang cemerlang akademik dan sahsiahnya..

k..till now..wassalam

Sekian,

Yang ikhlas,
Rehan


P/S: Antara teman-teman yang akan ke Kuantan...Sorilaa kepada sesiapa yg x dpt letak...xde gambar..tp jgn risau masih di ingatan...

1 comment:

As said...

hohoho..aku terharu....

jazakiLLah...

inshaAllah ketemu lagi