Thursday 17 May 2007

GambarZ

Antara VIP yang hadir semasa Majlis penutupan Konvensyen Belia Kebangsaan :
Di tengah-tengah YB Timbalan Ketua Menteri Kementerian Belia & Sukan

Antara panel forum:
ADUN Cameron YB Sdr K. Devamany, Moderator Tn Hj Fadzil b Yahya , YBhg Prof Shaharuddin dan Dato' Saifuddin.


Saya seorang diri selepas tamat Konvensyen Belia Kebangsaan 2007

Saya dan Kak Sam (MPP UKM)

Saya dan Saudara Irmohizam Ibrahim - Moderator dan Penulis di dalam Akhbar Berita Harian


Saya dan Puan Norma ( Tokoh Wanita Sabah & Kebangsaan). Sabah bah...


Saya dan Kak Uma (wakil St John) semasa majlis penutupan.

Saya ketika sesi pembentangan hasil dalam kumpulan.( Belia & Ancaman Media Global)

Saya dan Y.Bhg. Dato' Shamsul Anuar Nasarah ( Presiden Majlis Belia Malaysia)

Bergambar bersama 'the only' peserta wanita selepas habis program. Dari kiri : Kak Sam (MPP UKM), Pn Norma ( Wakil Sabah), Pn Haliza (wakil Paandu Puteri Selangor), Jameelah (wakil Gepima= Gerakan India Muslim), Nadia (wakil Matrikulasi Malaysia), Kak Uma (wakil St John) dan saya (wakil UIA PJ)

Semasa sesi taklimat sempat lagi bergambar. Dari Kiri: pn Haliza, Jameelah, saya dan kak Nadia(wakil Pandu Puteri Malaysia)

No comments: