Tuesday 15 May 2007

Konvensyen Belia Kebangsaan 2007

Hari ini dan semalam aku berpeluang menghadiri Konvensyen Belia Kebangsaan 2007 di De Palma Hotel Ampang. Program ini dianjurkan oleh Kementerian Belia dan Sukan Malaysia dan Majlis Belia Malaysia bersempena sambutan hari & minggu Belia negra 2007.

Tema pada tahun ini ialah " Belia Peneraju Kemerdekaan Gemilang ".

Aku pergi ke sana atas tiket wakil UIA PJ walaupun aku hanya diberitahu oleh Mdm Saudah pada hari Jumaat yang lepas. Dan yang menariknya, aku hanya tahu tentatif program dan aku perlu menginap kat sana pada pagi semalam selepas menghubungi Kak Ida pada jam 7.30 pg.

Aku pergi ke sana dihantar oleh ayahku. Pada mulanya, aku sangat gabra kerana ini merupakan program yang tidak pernah aku hadiri. Dengan penglibatan ramai orang-orang besar aku agak malu pada mulanya.

P/S; Sambung esok..x sempat bah..penat

No comments: